You are currently viewing טעויות נפוצות של בגדי כושר שנשים עושות

טעויות נפוצות של בגדי כושר שנשים עושות

בחירת מה ללבוש בחדר הכושר היא לא משימה קלה, את נוטה לתקלה מביכה אם את לא דואגת לכמה נקודות בסיסיות. כמעט לכל אישה יש סיפור מביך על איך הבגדים שלה בחדר הכושר בגדו בה. עם זאת אין מה להתבייש, אלו הן כמה טעויות בסיסיות שאנו עושים בעת לבישת בגדי הנשים שלנו. את לא יכול ללמוד משהו בלי לעשות טעויות, זו הדרך!

 

אם כי דרך נוספת היא לקרוא, לחקור וללמוד על טעויות של אחרים, ולקחת ממנה את ההערות שלך. וזו הסיבה שבגללה אנחנו כאן!

 

נדבר על כמה טעויות נפוצות של לבוש בחדר כושר שנשים עושות, ועל הפתרונות הקלים שלהן. גלגלי למטה.

 

  1. הנוחות שלך יכולה להיות נוחה מדי עבור חדר הכושר!

כשאנחנו אומרים שבגדי האימון שלך חייבים להיות נוחים, אולי תסתכל על המילים. אין ספק שאת חייבת לבחור מה שנוח, אבל את גם צריך לדאוג איך זה נראה. פיג'מות רפויות, גופיות, תחתונים רחבים וחלק עליון כבד עשויים לעבוד עבור אימון של חמש דקות, הליכה או אימון ביתי קטן. אבל את לא יכול לסמוך עליהם לסשן הרמת משקולות בעצימות גבוהה או שעת פילאטיס בחדר הכושר.

 

יש לכך מספר חסרונות, בין אם זה מתחשב בהופעה שלך בחדר הכושר או נטייה לפציעה בשרירים. תלבושת האימון שלך נקבעת בהתאם לצרכי האימון שלך. את צריך לספק לשרירים שלך את התמיכה שהם צריכים בזמן האימון. עליך לבחור התאמות מיוחדות, שתומכות בשרירים שלך, מאפשרות לזיעה שלך להתייבש, ולבסוף להגביר את ההתאוששות שלך במהלך האימון ולהציל אותך מפציעות אפשריות.

 

  1. אופס! בחרת בבד הלא נכון

בעת איסוף כל פריט לבוש אקטיבי, אנו עושים טעות גדולה אם לא נטפל בבד שהשתמשנו בו. בהתחשב בנוחות, לעתים קרובות נשים בוחרות כותנה ובדים דומים, את לא יכול לטעות יותר עם הבחירה הזו יקירתי! לעולם אל תבחרי כותנה ובדים דומים לה. אין ספק שכותנה היא האפשרות הנוחה ביותר ללבוש לתלבושת יומיומית וקז'ואלית, אבל היא בוודאי אסון אם משתמשים בה בלבוש אקטיבי.

 

לכותנה יכולת נמוכה מאוד להשרות כל נוזל שחל על זיעה. זה לא נותן לזיעה שלך להתייבש, ומשאיר אותך עם תחושה רטובה, שמנונית ולא נוחה. זה יכול להשפיע על הסיבולת או המוטיבציה שלך בזמן האימון, זה גם מונע את ההתאוששות שלך באמצע האימון.

 

במקום לבחור בכותנה, יש לחפש בדים בעלי תכונות מנדפות זיעה גבוהות. עבור למשל. את יכול לבחור ספנדקס, ניילון, תערובות שלהם, או בדים דומים.

 

  1. הכירי את הגוף שלך בזמן בחירת בגדי ספורט

כשאנחנו אומרים שזה צריך להתאים, אנחנו מתכוונים לכל דבר. יכולות להיות התנגשויות בין הנוחות שלך לטרנד, לעולם אל תפיל את הנוחות על שום דבר.

 

אל תבחרי סגנונות שלא מתאימים לגוף שלך רק בגלל לחץ חברתי להתמודד עם המגמה. לדוגמה, אם יש לך חלק תחתון מגושם, הימנעי ממכנסיים נמוכים בחדר הכושר. זה עלול לגרום לך לאי נוחות מדי בזמן האימון. באופן דומה, חזה קטן אינו דורש חזיות מכוסות, את יכול לעבוד מצוין עם חזיות דחיסה. חזיות מכוסות יכולות לגרום לך להרגיש מחנק, ועשויות לסיים את יכולת הנשימה של השדיים.

 

דעו את גופכן וצרכיו, דעו מה עושה לכם נוח ומה עלול להיות יותר מדי עבור הגוף שלכן. את נראת הכי טוב כשאת מרגישה בנוח עם העור והבגדים שלך, את לא צריך לעקוב אחר שום נורמות אופנה. 

 

אלו היו כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שנשים עושות, ואולי אפילו לא יכירו. מכיוון שכעת את יודע היכן טעית, אנו מניחים שעכשיו קל לך להחליט על הלבוש הבא בחדר הכושר שלך. שימי לב לכמה נקודות קלות ובסיסיות יקל עליך מאוד להישאר מעודכן בארון האימון שלך, מבלי לפספס את זה. תוכלי להתרשם מקולקציית הטייצים לנשים של רייבן בלחיצה כאן.