You are currently viewing קורס קוסמטיקאיות בצפון

קורס קוסמטיקאיות בצפון

קוסמטיקאית בישראל- מי זאת?

ישראל ידועה במגזר היופי המפותח שלה ובסטנדרטים גבוהים בתחום היופי והבריאות. בארץ יש מגוון רחב של מכוני יופי, ספא וקליניקות, בהם מומחיות שסיימו קורס קוסמטיקה בצפון מציעות מגוון טיפולים ושירותים לעור, שיער וציפורניים. לקוסמטיקאיות בישראל יש גישה לטכנולוגיות, מוצרים ושיטות עבודה מתקדמות, וכן יכולות לקבל השכלה והסמכה ברמה גבוהה בתחום הקוסמטיקה.

למעשה, המדינה הזו היא "כור היתוך", אחת המדינות המגוונות בעולם מבחינת אוכלוסייה, וזה נוגע לא רק לדקויות אתניות, אלא גם לטכנולוגיה. סופר קרמים מאסיה, ציוד גרמני, פרוטוקולי בטיחות אמריקאיים בעבודה מול לקוחות – כל זה יוצר תחום ידע רב-גוני המאפשר לעבוד ביעילות מול לקוחות.

בנוסף, ישראל היא מדינה רב תרבותית בה ניתן לפגוש סוגי עור וצרכי ​​לקוחות שונים. זה יכול לספק לקוסמטיקאיות את ההזדמנות לעבוד עם קהל לקוחות מגוון ולהרחיב את המומחיות שלהן בטיפוח העור.

וכל החידושים, הדקויות והביקושים האלו הם מקור הכנסה מעולה עבור כל מי שמוכנה להקדיש לזה את חייה. 

למה בישראל יש כזה ביקוש לקוסמטיקאיות?

קודם כל, הסביבה הישראלית יוצרת צורך גבוה בשירותי מומחית בטיפוח העור כתוצאה מהשפעת סביבה מזיקה. למשל:

  1. ישראל נמצאת בחוג הסובטרופי. המשמעות היא ימי שמש רבים בשנה ושמש עזה ויוקדת. חשיפה ארוכת טווח לקרני אולטרה סגול (UV) עלולה להוביל להזדקנות מוקדמת של העור, כתמי גיל (ולא מדובר רק בנמשים, אלא ממש כתמים מלאים), ולסיכון מוגבר לסרטן העור (מלנומה). כתוצאה מכך, נדרשים הליכים לריכוך והבהרת העור, עבודה עם כוויות שמש, וכמובן, אנטי-אייג'ינג.
  2. לחות גבוהה: האקלים הסובטרופי יכול להיות קשור ללחות גבוהה. זה יכול להוביל לפעילות מוגברת של בלוטות החלב ולהצטברות מוגברת של סבום (חומר שומני) על ידי העור, מה שעלול לגרום לאקנה ולנקודות שחורות. יתרה מכך, אוויר לח אומר שפחות זיעה מתנדפת מהעור ומשאירה אותו לח, דביק ומלוח. זה יוצר גירוי נוסף, גרד וצורך בניקוי.
  3. אבק וזיהום: בערים מרכזיות, בעיקר תל אביב וחיפה, יכולות להיות בעיות של זיהום אוויר ואבק, שעלולים להשפיע לרעה על העור. בנוסף, אל לנו לשכוח את החמסינים – סופות אבק, שלמרבה האירוניה, אינן מתרחשות 50 ימים בשנה (חמסין בערבית זה 50), אלא לעתים קרובות יותר. אבק ולכלוך עלולים לסתום נקבוביות ולהוביל להתפרצויות ולגירוי בעור. ניקוי נקבוביות ואחריו טיפולים מרגיעים הוא שילוב מצוין מבחינת הקוסמטיקאית והלקוח.
  4. שינויים בלחות: באקלים סובטרופי יכולה להיות לחות גבוהה, שעלולה להשפיע על מצב העור. אנשים מסוימים עשויים לחוות התייבשות מוגברת של העור, בעוד שאחרים עלולים לחוות שמנוניות וברק מוגברים. נדרשת יכולת גבוהה של אבחון עור כדי לגלות לאיזה כיוון עבר האיזון של הלקוחה על מנת להחזיר את הרעננות והבריאות לפנים.

בנוסף לסביבה, יש לקחת בחשבון התנהגות אינדיבידואלית של לקוחות פוטנציאליים, אשר גורמת לביקוש. במקרה שלנו הכוונה היא ל:

  1. שימוש לא מספק במשקפי שמש. עדשות כהות, גם ללא דיופטריות, מגנות על העיניים מפני אבק, מונעות מקרני UV מזיקות להגיע לעור, ופשוט מצילות מהלקוח את הרגל להסתובב עם עיניים חצי סגורות בתגובה לאור השמש בהיר. הזנחת הגנה כזו גורמת ל"רגלי תרנגולת"- קמטים סביב העיניים, הזדקנות העור וגירוי. כתוצאה מכך, נדרשת קוסמטיקאית מומחית כדי להחזיר את המראה הרענן והבריא.
  2. מזגנים. טכנולוגיית בקרת האקלים שמצילה מיליוני ישראלים ממכת חום 8 חודשים בשנה, למעשה מייבשת מאוד את האוויר בחדר- ולכן גם את העור. כתוצאה מכך מתפתח יובש ומתח בעור, עד לקילופים ומיקרו-סדקים. במקרה זה, חשוב לא רק ללכת כל הזמן לקוסמטיקאית להליכי לחות, אלא גם לגייס את עזרתה בבחירת קרם פנים יומי – בוקר וערב.
  3. מתח הורמונלי. אין הרבה מדינות מפותחות שבהן הרפואה שמה דגש כזה על הורמונים כמו ישראל. להלן כמה דוגמאות: תרופות הורמונליות ניתנות לבני נוער לאקנה (במקום תזונה נכונה והיגיינה), אחר כך אמצעי מניעה, הליכי הפריה, שיעורי ילודה גבוהים. כל זה משנה את העור, הופך אותו לשומן או יבש יותר, מזרז את ההזדקנות, משאיר סימני מתיחה וכתמי גיל. בגלל זה פשוט אין סוף לעבודתה של הקוסמטיקאית.

 

איך לשכנע לקוח לשלם יותר עבור טיפול קוסמטיקאית?

עם ביקוש כזה לשירותיה של קוסמטיקאית, במיוחד אחת שסיימה קורס קוסמטיקה מקצועי בצפון, תמיד יש מספיק לקוחות. השאלה היחידה היא איך לשכנע אותם שהשירותים של המומחית באמת שווים את הכסף שהיא מבקשת בצדק. לשכנע לקוח לשלם יותר עבור טיפולי יופי יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל הנה כמה גישות שיכולות לעזור:

  1. איכות השירות: ודאי ששירותי הקוסמטיקאית שלך יהיו באיכות גבוהה. יש להשיג תוצאות מעולות וליצור חווית לקוח חיובית. כאשר לקוח רואה תוצאות ומרגיש שיפור במראה שלו וברווחתו, הוא יהיה מוכן יותר לשלם יותר עבור השירותים.
  2. הציעי שירותים ואפשרויות נוספות: כדאי לשקול להציע שירותים או חבילות נוספות שיכולות להוסיף ערך רב יותר ללקוח. לדוגמא, ניתן להציע מוצרי טיפוח לעור או שיער, ייעוץ אישי, שיטות מיוחדות לעיסוי פנים (ליפטינג) וכו'. זה יכול לאפשר לך להגדיל את עלות השירותים ולספק שביעות רצון נוספת של הלקוחות.
  3. הדגישי את ההתמחות שלך: הציגי את הידע והניסיון שלך בתחום הקוסמטיקה. ספרי ללקוחות על ההשכלה, ההסמכות, ההישגים המקצועיים וחווית הלקוח שלך. כאשר לקוח רואה אותך בתור מומחית בתחומה, ייתכן שהוא מוכן לשלם יותר עבור השירותים שלך.
  4. תשמרי על קשרים טובים עם לקוחות: השתדלי ליצור קשרי אמון ארוכי טווח עם לקוחות. שימי לב לצרכים האישיים שלהם, להעדפותיהם ולחשיבות השירות האיכותי. כאשר לקוח מרגיש שאת מעריכה אותו ושואף לשביעות רצונו, הוא עשוי להיות מוכן לשלם יותר עבור השירותים שלך ולהרגיש נוח יותר עם עליות מחירים מדי פעם.
  5. שיווק ופרסום: השתמשי באסטרטגיות שיווק יעילות וחומרי קידום מכירות כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ולהפגין את הערך של השירותים שלך. הפכי את הרשתות החברתיות לפלטפורמת הפרסום שלך, הזמיני אתר-כרטיס ביקור בו ניתן יהיה להכיר את השירותים שלך ולהזמין תור.
  6. נישה ומיקום: אם יש 5 מכוני יופי עם אותם שירותים באותו רחוב, אז הם יגנבו לקוחות אחד מהשני, יתחרו, ויורידו מחירים לרמה לא סבירה. אבל אם תבררי מראש היכן אין מספיק קוסמטיקאיות, או תציעי ללקוחות שירות יעיל יותר, חדש ונדיר יותר, יהיה קל יותר להשיג לקוחות נוספים ולהגדיל את ההכנסה הממוצעת פר לקוחה.

הדקויות הללו דורשות לימוד לא פחות מנהלי הטיפול עצמם. לכן קורס קוסמטיקה בצפון באיכות גבוהה כולל את הנושאים הללו כדי להבטיח את הצלחתך בתום תוכנית ההכשרה.